در «کاربرد مفاهیم مبانی سازمان و مدیریت در ورزش» تلاش شد از رویکرد مفاهیم برای تدریس «مبانی سازمان و مدیریت» به زبان کاربردی استفاده شود.
در این رویکرد، مفاهیم اساسی یک موضوع درسی، انتخاب و بر اساس میزان دشواری از ساده به پیچیده و در یک نظم سلسله مراتبی تنظیم میشوند.
ابتدا یک مفهوم معرفی و سپس ابعاد مختلف آن به صورت گزینشی، تعریـف یا توضیح داده میشود.
سپس تلاش میگردد از طریق بحث و گفتگوی کلاسی، مفاهیم با مشارکت فراگیران به تدریج باز و جنبههای بیشتری از آن آشکار شود.
هنوز نظری وجود ندارد